عرضه اسمارت فون اندرویدی 10 دلاری با مشخصاتی بهتر از اولین آیفون آغاز شد

شاید خاطرتان باشد که سال 2007 تمامی رسانه های خبری تصاویری را نمایش دادند که در آن استیو جابز اسمارت فونی را معرفی کرد که قرار بود بازار گوشی های هوشمند را متحول کند: نخستین آیفون.

از آن زمان هشت سال گذشته و اکنون Walmart، یکی از بزرگترین شرکت های خرده فروشی آمریکایی، فروش اسمارت فونی را آغاز کرده که مشخصات آن نسبت به نخستین آیفون تولیدی اپل برتری دارد. برای به دست آوردن این گوشی اندرویدی که از محصولات شرکت LG است کافیست 9.82 دلار هزینه کنید. این در حالیست که نخستین آیفون با قیمت 599 دلار عرضه شد.

 این گوشی از یکی از نسخه های قدیمی تر سیستم عامل اندرویدی بهره مند است و قطعاً از نظر مسایل امنیتی دارای نقاط ضعف متعددی است و با این گوشی امکان دسترسی به آخرین بازی های اندرویدی میسر نیست. اما، این امر که چنین سطحی از فناوری فقط با یک اسکناس ده دلاری در دست کاربران قرار می گیرد جالب توجه است.

این گوشی LG که TracFone نام دارد از نمایشگر 3.8 اینچی و یک دوربین 3 مگاپیکسلی برخوردار است و از شبکه 3G پشتیبانی می کند. با استفاده از قابلیت وای فای این گوشی امکان استریم کردن ویدیو و موزیک از سرویس هایی مانند Google Play Music All Access و اسپاتیفای برای کاربر وجود دارد.

جالب است بدانید که شرکت والمارت یک یو اس بی فلش با حافظه 4 گیگابایت را نیز به قیمت ده دلار عرضه می کند. TracFone نیز از 4 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است ولی تفاوتش با یک یو اس بی فلش این است که با استفاده از آن می توانید پیتزا سفارش بدهید و نظرات خود را در خصوص عناوین مورد علاقه تان در شبکه های اجتماعی ثبت کنید.

قیمت این گوشی هوشمند به ما یادآوری می کند که فناوری ساخت و تولید اسمارت فون ها به سرعت در حال پیشرفت است و رقابت برای تملک سهم بیشتری از بازار هر روز شدیدتر می شود. به طور قطع آینده ای شگفت انگیز در انتظار بازار اسمارت فون هاست.طراحی فروشگاه اینترنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.